Gaziantep Büyükşehir’den Kene Ve Diğer Zararlılara Karşı Tedbir Amaçlı İlaçlama

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte yeşil alanlarda kene kaynaklı ihtimallere sorunlara karşı tedbir amaçlı ilaçlama çalışmalarını...

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte yeşil alanlarda kene kaynaklı ihtimallere sorunlara karşı tedbir amaçlı ilaçlama çalışmalarını sürdürüyor. Kent Estetiği ve Yeşil Alanlar Daire Başkanlığı'na bağlı ekipler, vatandaşların sağlığını korumak ve konforunu artırmak amacıyla parklar, refüjler ve piknik alanlarında düzenli olarak ilaçlama yapıyor.

Bu kapsamda, mayıs ayından bu yana yürütülen çalışmalarda toplam 3 ton rezüdüel ilaç kullanıldı. İlaçlama ekipleri, sabah saatlerinde şehir merkezindeki yeşil alanlarda temizlik ve ilaçlama faaliyetlerini titizlikle sürdürüyor.

Ekipler, kene yoğunluğuna dair özel bir artış olmamakla birlikte, mevsimsel gereklilikler doğrultusunda bu uygulamaları yaz sezonu boyunca devam ettirecek.

Ayrıca Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, sinek ve haşerelere karşı da 42 araç ve 110 personelle 3 vardiya halinde 7 gün 24 saat esaslı ilaçlama hizmeti sunuyor. Hem odak noktalar hem de vatandaş talepleri doğrultusunda yapılan bu çalışmalarla şehir genelinde yaz aylarının daha sağlıklı ve huzurlu geçirilmesi amaçlanıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Şehitkamil’de Kadınların El Emeği Eserleri Sergilendi
Çocuklarda Süt İçtikten Sonra Karın Ağrısı, Gaz, Şişkinlik Yada İshale Dikkat
Gkv Özel Ortaokulu’nda Kep Töreni
Earaza’dan Gaziantep Doğal Yaşam Parkı’na Üyelik Daveti
Araban’da Sıcak Asfalt Çalışmaları Devam Ediyor