Diyarbakır’da Freni Boşalan Tır, Refüje Çıktı

Diyarbakır-Şanlıurfa karayolunda freni boşalan tır, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu refüje çıktı.

Diyarbakır-Şanlıurfa karayolunda freni boşalan tır, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu refüje çıktı.

Edinilen bilgilere göre, Urfa Bulvarı'nda sürücüsü ve plakası belirlenemeyen tır, freni boşalması sonucu sürücüsünün kontrolünden çıkarak refüje çarptı. 112 Acil Çağrı Merkezine yapılan ihbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Kazada yaralanan olmazken, tırda maddi hasar oluştu. Kaza nedeniyle oluşan trafik yoğunluğu polis ekiplerinin çalışmasıyla kontrollü olarak sağlandı.

Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Duyarlı Kardeşlerden Örnek Davranış
Evi Yaktı, Canı Zor Kurtarıldı
Başkan Karamehmetoğlu’ndan Eğitime Destek
Diyarbakır’da Ceza İnfaz Personeli Günü Etkinliği
(düzeltme) Diyarbakır’da 8’inci Sınıf Öğrencileri Kep Attı