Gölbaşı Kaymakamlığı ilçe hıfzıssıhha kurulu kararınca son bir haftada artan korona virüs vakaları dolayısıyla Yukarı Nasırlı köyünün karantinaya alınması kararlaştırıldı. Alınan kararlar doğrultusunda Yukarı Nasırlı köyü 10 gün süreyle karantinaya alındı. Köyün giriş ve çıkışları jandarma ekiplerince kapatıldı.
Yukarı Nasırlı Köyü Karantina Altına Alındı
Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesine bağlı Yukarı Nasırlı köyü, artan korona virüs vakaları nedeniyle karantina altına alındı.
İlk yorum yazan siz olun
GÖLBAŞI Haberleri
Otomobil Elektrik Direğine Çarptı: 5 Yaralı
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığından Toplumsal Barışa Katkı
Kaymakamı Algın, Yıkım Çalışmalarını İnceledi
Adıyaman’da Gölete Giren 2 Çocuk Hayatını Kaybetti
Adıyaman’da Feci Kaza: 3 Ölü, 4 Yaralı