Yorgun Mermi Bahçede Oturanların Masasına Düştü

Adıyaman'ın Kahta ilçesinde magandaların ateşlediği silahtan çıkan yorgun mermi, bahçede oturan vatandaşların masasına düştü.

Adıyaman'ın Kahta ilçesinde magandaların ateşlediği silahtan çıkan yorgun mermi, bahçede oturan vatandaşların masasına düştü.

Edinilen bilgilere göre, Kahta ilçesi Yavuz Selim Mahallesi'nde bir işletmenin bahçesinde oturan bir grup arkadaşın masasına, kimliği belirsiz bir magandanın ateşlediği tabancadan çıkan yorgun mermi düştü. Masaya düşen yorgun mermi çekirdeğini gören bir grup arkadaş, kısa süreli panik yaşayarak duruma da tepki gösterdi. Merminin masaya değil de kendilerine isabet edebileceğini ve bu yüzden de duruma tepki gösteren arkadaşlar, magandaların hiçbir şekilde affedilmemesi gerektiğini vurguladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu