Vatandaşlar Güneşli Havanın Tadını Çıkarıyor

Mevsim normallerinin üzerinde seyreden ve hava sıcaklığının 10 derece olduğu Adıyaman'da, vatandaşlar yazdan kalma günün tadını çıkarttı.

Adıyaman'da, güneşli havayı fırsat bilen vatandaşlar parkları doldurdu.

Mevsim normallerinin üzerinde seyreden ve hava sıcaklığının 10 derece olduğu Adıyaman'da, vatandaşlar yazdan kalma günün tadını çıkarttı. Vatandaşlar parklarda ve çay bahçesinde oturarak sohbet eşliğinde güneşli havayı değerlendirdi.

Camilerde Cuma Namazı öncesinde, kuraklık nedeniyle yağmur duası edildi. Uzmanlar, son yılların en kurak kış döneminin yaşandığı ifade edildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi