Vali Varol, Hastane Çalışanlarının Bayramını Kutladı

Adıyaman Valisi Osman Varol, Kurban Bayramı dolayısıyla hastane personelleri ile hastaları ziyaret etti.

Adıyaman Valisi Osman Varol, Kurban Bayramı dolayısıyla hastane personelleri ile hastaları ziyaret etti.

Kurban Bayramı dolayısıyla Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ni ziyaret eden Adıyaman Valisi Osman Varol, ilk olarak servislerde kalan hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulunup hastalarla bir süre sohbet etti. Vali Osman Varol'a İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Hikmet Uz'da eşlik etti. Hastalarla bire bir ilgilenen Vali Varol daha sonra sağlık çalışanlarıyla da bir araya gelerek onlarla sohbet etti. Hem sağlık çalışanlarının hem de hastaların bayramını kutlayan Vali Varol, her zaman halkla iç içe olmanın mutluluğunu yaşadıklarını vurgulayarak birlik ve beraberlik mesajları verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı