Uyuşturucu Denetimlerinde 152 Şahsa İşlem Yapıldı

Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince uyuşturucuyla mücadele çalışmaları çerçevesinde yapılan denetimlerde son 1 ayda 152 şahıs hakkında işlem yapıldı.

İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince son 1 ay içerisinde yapılan uyuşturucu denetimleri çerçevesinde 1 kilo 316 gram sentetik kannabinoid, 63.53 gram metamfetamin, 198 adet sentetik ecza hapı, 341 gram esrar, 3 adet ecstasy, 2 adet tabanca ve fişek ele geçirildi.

Uyuşturucu maddeleri muhafaza altına alınırken toplam 152 şahıs hakkında işlem yapıldı. Emniyette işlemleri yapılan 152 kişiden 5'i ise sevk edildikleri adliyede çıkarıldıkları adli makamlarca tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı