Üniversite İle Sgk Arasında Protokol İmzalandı

Adıyaman Üniversitesi ile Sosyal Güvenlik Kurumu arasında iş birliği protokolü imzalandı.

Adıyaman Üniversitesi ile Sosyal Güvenlik Kurumu arasında iş birliği protokolü imzalandı.

Adıyaman Üniversitesi ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Sosyal Güvenlik Kurumu arasında "2024 Emekliler Yılı-Türkiye Yüzyılının Emektarları" projesi kapsamında iş birliği protokolü imzalandı. Protokol üniversite Rektörü Prof. Dr. Mehmet Keleş ile SGK İl Müdürü Fuat Tekin tarafından gerçekleştirildi.

İmzalanan protokol kapsamında "Türkiye Yüzyılının Emektarları" olarak tüm emekliler için onurlu ve saygın bir emeklilik dönemi oluşturmak ve geliştirmek amaçlanıyor. Protokolle, emeklilerin bilgi ve tecrübelerinden yararlanarak potansiyellerini kullanabilmelerini sağlamak üzere "Emeklilik yılı" ilan edilen 2024 yılı boyunca emeklilere yönelik üniversiteyle ilgili bölümleri ile çeşitli konularda seminerlerin, konferans ve sempozyumların düzenlenmesi, bu konuda farkındalığın artırılması için gerekli çalışmaların yapılması hedefleniyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı