Typ Personellerine Hijyen Ve Atık Yönetimi Eğitimi Verildi

Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Toplum Yararına Programı (TYP) kapsamında çalışan personele genel temizlik, el hijyeni, atık yönetimi eğitimi...

Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Toplum Yararına Programı (TYP) kapsamında çalışan personele genel temizlik, el hijyeni, atık yönetimi eğitimi verildi.

Eğitim ve Araştırma Hastanesi Konferans salonunda düzenlenen eğitimde, TYP kapsamında geçici olarak işe başlayan 90 kişiye Enfeksiyon Hemşiresi Gülsüm Yıldırım tarafından genel temizlik, el hijyeni, atık yönetimi eğitimi verildi.

Eğitim hemşiresi, tarafından verilen eğitimde insan bedenine zarar verebilecek her ortama karşı bilinçlendirilerek, atık yönetimi hakkında ortaya çıkan atıkların yasal düzenlemeler çerçevesinde nasıl yönetilmeleri gerektiği, yasal düzenlemelerin neler getirdiği ve bu konudaki sorumluluklarını ortaya koymak amaçları aktarıldı.

Personellerin moral ve motivasyonlarını üst düzeyde tutarak ve bilgilerini güncel tutmak amacıyla eğitimlerin sürdürebilirliğine önem verdiklerini belirten Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Mehmet Şirik, personellerin hastalara daha verimli hizmet verebilmeleri adına motivasyonlarını yüksek tutarak eğitmenler eşliğinde hizmet içi eğitimlere aralıksız devam ettiklerini ifade etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı