Tut Jandarma Komutanlığı Yeni Hizmet Binası Hizmete Girdi

Adıyaman Valisi Osman Varol, Tut ilçesinde yapımı tamamlanarak hizmete sunulan İlçe Jandarma Komutanlığı yeni hizmet binasını ziyaret ederek yetkililerden bilgi aldı.

Bilişim, haberleşme ve teknik altyapı açısından günümüz teknolojisine uygun şekilde inşa edilen hizmet binasının, modern yapısıyla dikkat çektiği belirtildi. Yeni binanın, vatandaşlara daha hızlı ve etkin güvenlik hizmeti sunulmasına katkı sağlaması hedefleniyor.

Vali Varol, çağdaş standartlara uygun olarak tasarlanan binanın, hem personelin çalışma şartlarını iyileştireceğini hem de ilçe genelinde güvenlik hizmetlerinin kalitesini artıracağını ifade etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı