Edinilen bilgilere göre, kent merkezinde motosikletle trafiği tehlikeye düşüren motosiklet sürücüsü hakkında Adıyaman Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince çalışma başlatıldı. Yapılan çalışmalar neticesinde motosiklet sürücüsü hakkında işlem başlatıldı. Trafik polis ekipleri, trafiği tehlikeye düşüren sürücüye 9 bin 951 TL cezai işlem uyguladı. Denetimlerin aralıksız bir şekilde devam edeceği ise vurgulandı.
Trafiği Tehlikeye Düşüren Sürücüye 9 Bin 951 TL Ceza Kesildi
Adıyaman'da, motosikletle trafiği tehlikeye düşüren sürücüye 9 bin 951 TL ceza kesildi.
İlk yorum yazan siz olun
ADIYAMAN Haberleri
Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı