Tayini Çıkan Polislere Veda Yemeği

Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğü kadrosundayken başka illere tayinleri çıkan polisler için veda yemeği düzenlendi.

Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğü kadrosundayken başka illere tayinleri çıkan polisler için veda yemeği düzenlendi.

Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğünce polis evi bahçesinde düzenlenen veda yemeğine, Adıyaman Valisi Osman Varol, İl Emniyet Müdürü İbrahim Ergüder, emniyet müdür yardımcıları ve tayinleri çıkan polis memurları katıldı.

Birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği yemek programında konuşan Vali Osman Varol, "İlimizdeki görevleri süresince halkımızın huzur ve güvenliğini sağlamak için gece gündüz demeden büyük bir özveriyle görev yapan emniyet personelimize yeni görev yerlerinde başarılar temenni ediyorum. Aileleriyle birlikte sağlık ve esenlikler diliyorum" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu