Adıyaman'da, doğanın korunması amacıyla her daim çalışmalar gerçekleştiren Adıyaman Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü Gölbaşı Kaymakamı İhsan Ayrancı, Samsat Belediye Başkanı Halil Fırat, Gölbaşı Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Oruç, köy muhtarları ve vatandaşların da katılımıyla doğaya sülün bırakıldı. Yoğun katılımın bulunduğu sülün salma programında bin 200 adet sülün doğaya salındı.
Sülünler Doğaya Bırakıldı
Adıyaman Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü tarafından doğaya sülün salımı yapıldı.
İlk yorum yazan siz olun
ADIYAMAN Haberleri
Gölbaşı Devlet Hastanesi’nin Hekim Kadrosu Güçleniyor
Motosikletin Devrildiği Kazada Sürücü Yaralandı
Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi