Sincik’te Ormanlık Alandı Yangın

Adıyaman'ın Sincik ilçesinde meydana gelen yangınında 5 dekar ormanlık alan zarar gördü.

Edinilen bilgiye göre, Sincik ilçesine bağlı Onur Mahallesi devlet hastanesi karşısındaki ormanlık alanda yangın çıktı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine giden Sincik Belediyesi'ne ait itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. İtfaiye ekiplerinin söndürme çalışmalarını Sincik Belediye Başkanı Mehmet Korkut'da yangın bölgesine giderek takip etti.

Çıkan yangın bir süre sonra kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangında 5 dönümlük alanın zarar gördüğü belirtildi. Yangının çıkış sebebi araştırılıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

SİNCİK Haberleri

Sincik Dağlarında Açan Ters Laleler Hayran Bırakıyor
23 Nisan’da Çocuklar Yolda Kaldı
Sincik-Kahta Karayolu Ulaşıma Kapatıldı
Sincik'te Otomobil Uçuruma Yuvarlandı: 1 Ölü, 4 Yaralı
Sincik’te Şehit Aileleri Ve Gaziler Onuruna İftar Programı Düzenlendi