Seçimlerin Ardından İlk Meclis Toplantısı Yapıldı

Adıyaman İl Genel Meclis üyeleri, Cumhurbaşkanlığı ve 28. Dönem Milletvekilliği seçimlerinin ardından ilk toplantıyı yaptı.

İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Can Erdoğan başkanlığında gerçekleştirilen Haziran ayı toplantılarının birinci oturumunda gündemdeki maddeler görüşüldü. Gündemdeki maddelerin oylamasının ardından konuşan Başkan Mehmet Can Erdoğan, 14 Mayıs ve 28 Mayıs tarihlerinde Türk Milletinin demokrasinin en güzel göstergesini sergilediğini ve iradesini sandığa yansıttığını söyledi.

Yapılan seçimlerin ülkemiz ve milletimiz için hayırlar getirmesi temennisinde bulunan Mehmet Can Erdoğan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde ülkemizin yükselen değer olmaya devam edeceğini kaydetti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu