Sahabe Camii’nde İlk Namaz Kılındı

Adıyaman'ın Samsat ilçesinde yapımı tamamlanan Sahabe Camii'nde Kurban Bayramı namazı ile ilk namaz kılındı.

İftiraya uğrayanlar için sabrın, iftira atanlar için azabın sembolü, Samsat'ta medfun bulunan Sahabe Safvan bin Muattal külliyesinde yapımı tamamlanan, bölgenin en büyük camilerinden biri olan eserde, Kurban Bayramı namazı ile ilk namaz eda edildi.

Yaklaşık 5 bin kişilik camide kılınan namaza Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın, Samsat Kaymakamı Süleyman Bakan, Samsat Belediye Başkanı Halil Fırat, Adıyaman Belediye Başkan Yardımcısı Ramazan Oruç, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Ziya Başaran ve yüzlerce vatandaş katıldı.

Kılınan namazın ardından dua edilerek, külliyede incelemelerde bulunuldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

SAMSAT Haberleri

Traktör İle Otomobil Çarpıştı: 1 Ölü, 1 Ağır Yaralı
Su Seviyesi Yükselince Atatürk Barajı’ndaki Adacıklar Sular Altında Kaldı
Açık Kapı Şube Müdürlüğü Samsat’ta Stant Açtı
Samsat’ta ‘Edebiyat Günleri’ Programı Gerçekleştirildi
Safvan Bin Muattal Türbesi’nde Bakımsızlık Tepkilere Neden Oluyor