Operasyon Yapılan Telefoncular Valiliğe Yürüdü

Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan kaçak telefon operasyonları sonrası Adıyamanlı telefoncular valiliğe yürüdü.

İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından kent merkezinde bulunan bazı telefon satışı ve tamiri yapan iş yerlerine operasyon düzenlendi. Yapılan operasyonlar sonrasında toplanan telefoncular valiliğe yürüdü.

Valilik önünde toplanan telefoncular Vali Osman Varol ile görüşmek istemeleri üzerine kalabalık içerisinden yaklaşık 10 kişi valilik makamına kabul edildi. Telefoncu esnafları temsilen seçilen 10 kişi Vali Osman Varol ile görüştü. Basına kapalı bir şekilde gerçekleştirilen görüşme sonrasında kalabalık sessiz bir şekilde valilik önünden ayrıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu