Öğrencilere Güvenli İnternet Kullanımı Anlatıldı

Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü personellerince okul öğrencilerine güvenli internet kullanımıyla ilgili bilgi verildi.

Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü personelleri, Adıyaman İmam Hatip Lisesinde yapılan bilgilendirmeler çerçevesinde öğrencilere ve okul yönetimine güvenli ve bilinçli internet kullanımı, siber zorbalık, sosyal medya ve teknoloji bağımlılığı, dijital okuryazarlık konuları anlatıldı. 462 Öğrenci ve 12 öğretmenin katıldığı seminerde el broşürleri de dağıtıldı. Seminerlerin belirli aralıklarla devam edeceği ise belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi