Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü personelleri, Adıyaman İmam Hatip Lisesinde yapılan bilgilendirmeler çerçevesinde öğrencilere ve okul yönetimine güvenli ve bilinçli internet kullanımı, siber zorbalık, sosyal medya ve teknoloji bağımlılığı, dijital okuryazarlık konuları anlatıldı. 462 Öğrenci ve 12 öğretmenin katıldığı seminerde el broşürleri de dağıtıldı. Seminerlerin belirli aralıklarla devam edeceği ise belirtildi.
Öğrencilere Güvenli İnternet Kullanımı Anlatıldı
Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü personellerince okul öğrencilerine güvenli internet kullanımıyla ilgili bilgi verildi.
İlk yorum yazan siz olun
ADIYAMAN Haberleri
Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi