Narince Köyü'nde yapılan içme su şebekesi ve kanalizasyon şebekesi yenilenme çalışmalarını yerinde inceleye İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Can Erdoğan, çalışmaların en kısa sürede tamamlanacağını belirtti. Çalışmalar hakkında bilgiler alan Başkan Mehmet Can Erdoğan, köylerde alt yapı ve üst yapı çalışmalarına oldukça önem verdiklerini ve bütün köylerde aynı hassasiyetle çalıştıklarını vurguladı.
Narince Köyünün İçme Suyu ve Kanalizasyon Hattı Yenileniyor
Adıyaman'ın Kahta ilçesine bağlı Narince Köyü'nün içme suyu hattı ve kanalizasyon hatları yenileniyor.
İlk yorum yazan siz olun
ADIYAMAN Haberleri
Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı