Minik Öğrenciler Afad Ve 112 Çağrı Merkezini Tanıdı

Adıyaman Zübeyde Hanım Anaokulu öğrencileri, AFAD ve 112 Acil Çağrı Merkezi'ni gezdi.

Adıyaman Zübeyde Hanım Anaokulu öğrencileri, AFAD ve 112 Acil Çağrı Merkezi'ni gezdi.

Adıyaman İl Afet ve Acil Durum (AFAD) Müdürlüğü ve 112 Acil Çağrı Merkezi'ni gezen minik öğrenciler çalışmalarla ilgili bilgilendirildi. Zübeyde Hanım Anaokulu'ndan 41 öğrenciye AFAD arama kurtarma ekiplerinin kullandığı araç ve gereçler de tanıtıldı. Minik öğrenciler daha sonra 112 acil çağrı merkezini gezerek, görevlilerin çalışma ortamını gördü. AFAD Müdürü İshak Cindioğlu ve 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Seydi Körede de öğrencilere eşlik etti.

Gezi sonrası minik öğrencilere çeşitli hediyeler verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı