Milli Eğitim Müdürü Ali Tosun Öğretmenlerle Bir Araya Geldi

Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tosun, 4-9 Eylül tarihleri arasında gerçekleşecek olan mesleki çalışma döneminde öğretmenleri okulunda ziyaret...

Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tosun, 4-9 Eylül tarihleri arasında gerçekleşecek olan mesleki çalışma döneminde öğretmenleri okulunda ziyaret etti.

Bu çercçevede Türkiye Petrolleri Ortaokulunu ziyaret eden Ali Tosun, öğretmenlerle bir araya geldi. Mesleki çalışma döneminin açılış programında Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in canlı bağlantısının dinlenmesinin ardından İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tosun öğretmenlerle bir süre sohbet etti.

Öğretmenlerimize yaşadıkları deprem felaketinden dolayı geçmiş olsun dileklerinde bulunup, bu zorlu süreci birlikte atlatarak Adıyaman'ın eğitim çıtasını en üst seviyelere çıkaracaklarını söyledi. Depremde vefat eden okul öğretmenlerinden Samet Demir'in isminin okul kütüphanesinde yaşatılması talebini de olumlu karşılayarak bunun için gerekli çalışmaları başlatılacağını belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu