Madde Kullandığı İddia Edilen 2 Şahıs Hastaneye Kaldırıldı

Adıyaman'da, sokak ortasında fenalık geçiren madde bağımlısı olduğu iddia edilen iki şahıs, hastaneye kaldırıldı.

Adıyaman'da, sokak ortasında fenalık geçiren madde bağımlısı olduğu iddia edilen iki şahıs, hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgilere göre, Adıyaman merkez Bahçelievler Mahallesi 914 Sokak içerisinde madde kullandığı iddia edilen M.Ö., ile B.K., fenalık geçirdi. Sokak ortasında fenalık geçiren her iki şahsı fark eden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. Olay yerine polis ekipleri ile sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen ekipler tarafından ilk müdahalesi yapılan her iki şahıs, Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Konuyla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Ayağını Hububat Elevatörüne Kaptıran Kişi Yaralandı
Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi