Madalyalar Deprem Şehitlerinin Anısına Verildi

6 Şubat Deprem Şehitlerini Anma Programı kapsamında düzenlenen Deprem Şehitlerini Anma Oryantiring Yarışmalarının ödül töreni Adıyaman'da gerçekleştirildi.

6 Şubat Deprem Şehitlerini Anma Programı kapsamında düzenlenen Deprem Şehitlerini Anma Oryantiring Yarışmalarının ödül töreni Adıyaman'da gerçekleştirildi.

Türkiye Oryantiring Federasyonu ile Adıyaman Valiliği Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde düzenlenen yarışmalara 11 ilden sporcular katıldı.

Asrın felaketinde hayatını kaybeden vatandaşları anmak ve hatıralarını yaşatmak amacıyla organize edilen etkinliğin ilk etabı 2025 yılında Kahramanmaraş'ta yapılırken, ikinci etabı Adıyaman'da gerçekleştirildi.

Mücadele, azim ve dayanışma ruhunun ön plana çıktığı yarışmaların ardından farklı kategorilerde dereceye giren sporculara madalyaları Adıyaman Valisi Osman Varol, Türkiye Oryantiring Federasyonu Başkanı Atilla Güler ve il protokolü tarafından takdim edildi.

Program, deprem şehitlerinin anısına yapılan saygı duruşu ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı