Kullandığı Çok Sayıda İlaç Hastanelik Etti

Adıyaman'da bir genç rahatsızlığı sebebiyle kullandığı çok sayıda ilaçtan dolayı fenalaşarak hastaneye kaldırıldı.

Adıyaman'da bir genç rahatsızlığı sebebiyle kullandığı çok sayıda ilaçtan dolayı fenalaşarak hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgilere göre, Adıyaman merkez Ulucami Mahallesi Sümer Meydanı yakınlarında H.T. isimli genç, aldığı çok sayıda ilaçtan dolayı fenalaştı. Rahatsızlığı nedeniyle kullandığı ilaçlardan fenalaşan H.T., olay yerine gelen sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalelerin ardından Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan H.T'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı
Kaymakam Algın, Karaburun’da Aşure Etkinliğine Katıldı
Eve Giren Yılan Yakalanarak Doğaya Bırakıldı