Kule Vinç Üzerinde Eylem

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde, çalıştıkları inşaatta bir süredir maaşlarını alamadıklarını iddia eden işçiler, kule vince çıkarak eylem yaptı.

İddiaya göre, Gölbaşı ilçesine bağlı Mimar Sinan Mahallesi'nde yapımı devam eden bir inşaatta çalışan bazı işçiler, ücretlerinin ödenmemesi nedeniyle duruma tepki gösterdi. Seslerini duyurmak isteyen işçiler, inşaat alanındaki kule vince çıkarak alacaklarının ödenmesini talep etti.

Çevredeki vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Bir süre vinç üzerinde bekleyen işçiler, ekiplerin yaptığı ikna çalışmaları sonucu bulundukları yerden indirildi. Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken, konuyla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı
Başkan Hallaç: "parklarımızda Yeni Dönem Başlıyor"
Başkan Hallaç’tan Babalar Günü’nde Gönüllere Dokunan Ziyaretler
Polis Ekiplerinin Bulduğu Yaralı Gökkuzgun Koruma Altına Alındı
Park Halindeki Otomobile Çarpan Çocuk Yaralandı