Kılınç, Vatandaşları Yalnız Bırakmıyor

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, konteyner kent toplu yaşam alanlarında ikamet eden vatandaşları gece gündüz demeden talplerini dinliyor.

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, konteyner kent toplu yaşam alanlarında ikamet eden vatandaşları gece gündüz demeden talplerini dinliyor.

Kahramanmaraş Merkezli depremlerde evleri yıkılan veya hasar gören vatandaşlar için oluşturulan konteyner kent toplu yaşam alanlarında ikamet eden depremzede vatandaşları gece gündüz demeden yalnız bırakmayıp ziyaretlerde bulunan Başkan Kılınç K-4, K-15 ve K-19'da ikamet eden vatandaşlarla bir araya gelerek teleplerini dinledi.

Vatandaşlarla bir araya gelen Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, "6 Şubat felaketinde evleri yıkılan veya hasar alan vatandaşlarımız için oluşturduğumuz konteyner kentlerde ikamet eden vatandaşlarımızın sorunlarını dinleyip onlara çözüm sunabilmemiz için yalnız bırakmayıp gece gündüz demeden onların yanında oluyoruz olmaya da devam edeceğiz. Bu zorlu süreci inşallah hep beraber atlatacağız" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu