Kesici Aletle Kendine Zarar Veren Şahıs Hastaneye Kaldırıldı

Adıyaman'da, kesici aletle kendine zarar vererek ekipleri harekete geçiren şahıs, hastaneye kaldırıldı.

Adıyaman'da, kesici aletle kendine zarar vererek ekipleri harekete geçiren şahıs, hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgilere göre, Adıyaman Şehirlerarası Otogar içerisinde bir şahsın kendine kesici aletle zarar verdiğini gören vatandaşlar durumu 112 Acil Sağlık ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ekipleri ile polis ekipleri, şahsa müdahalede bulundu. İlk sağlık muayenesi olay yerinde yapılan M.H., isimli şahıs, Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Konuyla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Gölbaşı Devlet Hastanesi’nin Hekim Kadrosu Güçleniyor
Motosikletin Devrildiği Kazada Sürücü Yaralandı
Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi