Kent Meydanında İftar Çadırı Kuruldu

Adıyaman Belediyesi, Ramazan ayının ruhunu yansıtan geleneksel iftar çadırını kurdu.

Şehrin kalbi sayılan Kent Meydanı'nda kurulan iftar çadırı, deprem sonrası normalleşen hayatın ve dayanışmanın en somut örneklerinden biri oldu. İlk oruçlarını belediyenin kurduğu çadırda açan vatandaşlar, Ramazan sevincini çocuklarıyla birlikte yaşadı. İftar saatinden önce meydanı dolduran aileler, sunulan sıcak yemeklerle oruçlarını açarken Adıyaman'ın geleneksel Ramazan atmosferini yeniden soluma imkanı buldu.

İftar çadırına konuk olan vatandaşlar, sunulan hizmetten duydukları memnuniyeti dile getirerek, "Bu sofralar sadece yemek değil, bizim için bir paylaşım alanı. Başkanımız Abdurrahman Tutdere'ye bu geleneği yaşattığı için teşekkür ederiz" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı