Kaymakam Partal, Öğrenciler İle Bir Araya Geldi

Adıyaman'ın Besni Kaymakamı Şambayat Beldesinde öğrenciler ile bir araya geldi.

Kaymakam Çağlar Partal, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Demirel ile beraber Şambayat Çok Programlı Anadolu Lisesi ve Şambayat Merkez Ortaokulunu ziyaret etti.

İncelemelerde bulunmak üzere Şambayat Beldesi'ne giden Kaymakam Partal, sınıflara girerek öğrenciler ile sohbet etti.

Okul yöneticileri ile görüşen Kaymakam Partal, öğrenci ve öğretmenlerden gelen talepleri de not etti. Ziyaret sonunda öğrencilere sağlık, afiyet ve başarı dileyerek; öğretmenlere ve okul yöneticilerine de teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi