Kahta’da ulaşım kalitesi yükselmeye devam ediyor

Kahta Belediyesi, bu yıl son dönemlerde yapılanlardan çok daha fazla asfalt yol çalışmasına imza attı.

Kahta Belediyesi, son dönemde ilçenin dört bir yanında on binlerce metrekare sıcak asfalt sererek yolları daha konforlu ve güvenli hale getirdi. Bu süreçte ise 100 metrelik bir kısımda çökme meydana gelirken sorumluluğu yüklenici firma üstlenerek hatanın tamamen kendilerinde olduğunu kabul etti. Firma, bozulan bölümü kaldırıp yeniden asfaltlama çalışmalarına başladı.

Belediye yetkilileri, "Kahta'da bu yıl yapılan asfalt çalışmaları son yılların çok üzerinde bir seviyeye ulaşmıştır. Küçük teknik aksaklıklar hızlıca giderilmektedir. Önemli olan, sorunların gizlenmeden çözülmesi ve vatandaşın mağdur edilmemesidir" açıklamasında bulundu.

Bazı çevrelerin bu olayı belediyeyi eleştirmek için gündeme taşıdığını belirten yetkililer, "Asfalt çalışmalarımızda ulaştığımız rekor seviyeyi gölgelemeye yönelik çabalar beyhude. Kahta halkı hizmetin büyüklüğünü ve yapılan yatırımı görüyor" ifadelerini kullandı.

Kahta Belediyesi, önümüzdeki dönemde de asfaltlama ve yol yatırımlarına devam ederek ilçedeki ulaşım kalitesini daha da yükseltmeyi hedefliyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Ayağını Hububat Elevatörüne Kaptıran Kişi Yaralandı
Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi