Kahta’da Okul Kantinleri Denetlendi

Kahta Belediyesi zabıta ekipleri, 2024-2025 eğitim ve öğretimin başlamasıyla okul kantinlerini denetledi.

Kahta Belediyesi zabıta ekipleri, 2024-2025 eğitim ve öğretimin başlamasıyla okul kantinlerini denetledi.

Öğrencilerin sağlıklı bir şekilde eğitimlerine devam etmeleri için yeni eğitim öğretim yılında önlem alan Kahta Belediyesi zabıta ekipleri okul kantinlerini kapsamlı bir şekilde denetledi.

İlçe genelinde denetimlerini de sıklaştıran ekipler, okul kantinlerinde ve okul çevresinde öğrencilere yönelik satış yapılan işyerlerinde, sağlığı tehdit edecek unsurların oluşmasını önlemek amacıyla tarihi geçen ve açıkta satılan ürünlere müdahale etti.

Sağlığı tehdit edecek tüm unsurları imha ettiklerini belirten Zabıta Müdürü Orhan Erdal, "Öğrencilerimizin hijyenik ortamlarda, sağlıklı besinler tüketerek eğitimlerini sürdürmeleri için elimizden gelenin en iyisini yapmaya gayret gösteriyor ve denetimlerimizi bu anlayışla sürdürüyoruz. Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz aralıksız okul kantinlerine yönelik denetimlerine devam edecektir" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı