Kahta’da Minik Öğrencilere El Hijyeni Eğitimi

Adıyaman'ın Kahta ilçesinde Kardelenler Anaokulu öğrencilerine, 5 Mayıs Dünya El Hijyeni Günü kapsamında el hijyeninin önemi anlatıldı.

Kahta Devlet Hastanesi Enfeksiyon Kontrol Birimi hemşireleri tarafından gerçekleştirilen etkinlikte, öğrencilere enfeksiyonların önlenmesinde en etkili ve en basit yöntemlerden biri olan el yıkamanın önemi uygulamalı olarak aktarıldı. Hemşireler, doğru el yıkama tekniklerini göstererek el hijyeninin hastalıklardan korunmadaki rolünü anlattı. Etkinlikte öğrenciler, el yıkamanın günlük yaşamda nasıl doğru şekilde uygulanması gerektiğini öğrenirken, mikroplardan korunma konusunda da bilinçlendirildi.

Etkinlik dolayısıyla Kahta Devlet Hastanesi Başhekimi Mustafa Akel'e ve hastane personeline teşekkür eden Kardelenler Anaokulu Müdürü Hasan Ergül, bu tür bilgilendirici çalışmaların öğrenciler açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı