Kadınlar, Voleybol Turnuvasında Mücadele Etti

Adıyaman'ın Tut ilçesinde kadınlar, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle düzenlenen voleybol turnuvasında mücadele etti.

Adıyaman'ın Tut ilçesinde kadınlar, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle düzenlenen voleybol turnuvasında mücadele etti.

Ev hanımı, memur, işçi ve öğrencilerden oluşturulan 3 takım Gençlik ve Spor Tut İlçe Müdürlüğü'nün turnuvasında mücadele etti.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle Tut Kapalı Spor Salonunda gerçekleştirilen turnuvada her üç takımda şampiyon sayılarak, kaybeden olmadı.

Müsabaka sonrasında, salonda yaş pasta kesildi. Tut Kaymakamı Ali İhsan Selimoğlu, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle kadınları kutlayarak, kadınların toplumdaki önemine işaret etti.

Konuşma sonrasında Kaymakam Ali İhsan Selimoğlu ve Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Hakan Leblebici tarafından kadınlara çiçek hediye edildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı