Kadın Gelişim Merkezi’nde Koruyucu Aile Günü Kutlandı

Adıyaman'ın Kahta Kadın Gelişim Merkezi'nce, Koruyucu Aile Günü münasebetiyle program düzenlendi.

Kahta Kadın Gelişim Merkezi konferans salonunda düzenlenen programa Kahta Kadın Gelişim Merkezi Müdürü Medine Şahin, Kahta Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü personelleri ve koruyucu aileler katıldı.

Programda koruyucu ailenin deneyimleri, tecrübeleri ve koruyucu aile olmanın şartları, gelecek nesiller ve çocuklar üzerindeki etkileri hakkında bilgilendirme yapıldı.

Programdan sonra yiyecek ve içecek ikramında bulunularak çeşitli etkinlikler düzenlendi.

Haber: Hüseyin TÜRKOĞLU

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Gölbaşı Devlet Hastanesi’nin Hekim Kadrosu Güçleniyor
Motosikletin Devrildiği Kazada Sürücü Yaralandı
Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi