Jandarma Çevre ve Doğa Koruma Timi, Tut ilçesinin yüksek dağ ve tepelerine yem bıraktı. Jandarma ekipleri yaban keçilerinin yoğun olarak yaşadığı Hacımammed Dağı devlet avlağına çıktı. Araca yükledikleri balya halindeki yemleri, kar üzerine bırakarak soğuk ve kış günlerinde yaban hayvanların beslenmelerine yardımcı oldu.
Jandarma Çevre Ve Doğa Koruma Timleri Yaban Hayvanlarını Unutmadı
Adıyaman İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, kar yağışıyla birlikte yiyecek bulmakta zorlanan yaban hayvanları için doğaya yem bıraktı.
İlk yorum yazan siz olun
ADIYAMAN Haberleri
Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi