Jandarma 8 Kişiyi Gözaltına Aldı

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde jandarma ekipleri, uyuşturucu madde bulunduran 8 kişiyi gözaltına aldı.

Adıyaman İl Jandarma Komutanlığı Gölbaşı İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri son 10 gün içerisinde üzerinde ve aracında uyuşturucu bulunan 8 kişiyi gözaltına aldı. Şahısların üzerinde ve araçlarında yapılan aramalarda 6 gram jamaika uyuşturucu madde, 7 gram metamfetamin, 2 gram kubar esrar ve 5 adet uyuşturucu kullanma aparatı ele geçirildi.

Şüpheliler ile ilgili adli işlemler devam ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

GÖLBAŞI Haberleri

Otomobil Elektrik Direğine Çarptı: 5 Yaralı
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığından Toplumsal Barışa Katkı
Kaymakamı Algın, Yıkım Çalışmalarını İnceledi
Adıyaman’da Gölete Giren 2 Çocuk Hayatını Kaybetti
Adıyaman’da Feci Kaza: 3 Ölü, 4 Yaralı