İşçilerin Kaldığı Konteynerlerde Korkutan Yangın

Adıyaman'da işçilerin kaldığı konteynerlerde yangın çıktı. Yangında 4 adet konteyner kullanılamaz hale geldi.

Adıyaman'da işçilerin kaldığı konteynerlerde yangın çıktı. Yangında 4 adet konteyner kullanılamaz hale geldi.

Edinilen bilgilere göre, Gölbaşı ilçesi Yeni Kent mevkiinde bulunan yapımı devam eden inşaat alanında işçilerin kaldığı bir konteynerde yangın çıktı. Henüz belirlenemeyen nedenlerden dolayı çıkan yangın kısa sürede büyüyerek yanında bulunan konteynerlere de sıçradı. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekiplerince alevlere müdahale edilerek yangın söndürüldü. Olayda ölen yada yaralanan olmazken 4 adet konteynerin kullanılamaz hale geldiği öğrenildi. Öte yandan konteynerlerde kalan kimsenin olmadığı ve işçilerin bayram nedeniyle memleketlerine gittiği belirtildi.

Konuyla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı