İlçe Protokolü Öğrencilerle İftarda Bir Araya Geldi

Adıyaman'ın Sincik ilçe protokolü, Sincik Anadolu İmam Hatip Lisesi erkek pansiyonunda kalan öğrencilerle birlikte iftar yaptı.

Adıyaman'ın Sincik ilçe protokolü, Sincik Anadolu İmam Hatip Lisesi erkek pansiyonunda kalan öğrencilerle birlikte iftar yaptı.

Ramazan ayının manevi atmosferinde düzenlenen iftar programında öğrencilerle bir araya gelen ilçe protokolü, aynı sofrayı paylaşarak birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Pansiyonda düzenlenen iftar programına Sincik Kaymakamı Fatih Yıldız, Sincik Belediye Başkanı Mehmet Korkut ve İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Tanrıverdi katıldı.

Kaymakam Yıldız ve beraberindekiler, karavananın başına geçerek öğrencilere yemek dağıttı. Daha sonra öğrencilerle birlikte sıraya giren protokol üyeleri, yemeklerini alarak aynı sofrada iftar açtı.

Programda öğrencilerle yakından ilgilenen protokol üyeleri, Ramazan ayının paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaptı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı