İl Milli Eğitim Müdürü Tosun, Öğretmenlerle Buluştu

Adıyaman İl Millî Eğitim Müdürü Ali Tosun, "Maarif Sohbetleri" kapsamında Gölbaşı ilçesinde görev yapan öğretmenlerle bir araya geldi.

Gölbaşı Yunus Emre Anadolu Lisesi'nde düzenlenen programda öğretmenlerle buluşan Tosun, eğitim-öğretim süreçlerine ilişkin sahada yürütülen çalışmaları değerlendirdi. Programda öğretmenlerin görüş, öneri ve beklentileri dinlenerek karşılıklı istişarede bulunuldu.

Eğitimde niteliğin artırılması, sahadaki ihtiyaçların yerinde tespit edilmesi ve çözüm odaklı yaklaşımların güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen buluşmanın samimi ve verimli bir ortamda geçtiği belirtildi.

Müdür Tosun, öğretmenlerin katkılarıyla sürecin daha da güçlendiğini ifade ederek, öğrenciler için daha nitelikli bir eğitim ortamı oluşturma çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini kaydetti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı