Hastaneye Gelen Kişinin Park Halindeki Motosikleti Çalındı

Adıyaman'da hastaneye gelen bir hasta yakınının park halindeki motosikleti çalındı.

Adıyaman'da hastaneye gelen bir hasta yakınının park halindeki motosikleti çalındı.

Edinilen bilgilere göre, bir yakınını hastaneye 02 FE 528 plakalı motosikletiyle getiren Ayhan Deniz, motosikleti hasta bahçesine park ederek yakınının muayeneye götürdü. Bir süre sonra motosikletinin çalındığını fark eden Ayhan Deniz, durumu polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen polis ekipleri incelemelerde bulunarak motosikleti çalan şahıs yada şahısların yakalanması için çalışma başlattı. Öte yandan son zamanlarda Adıyaman'da motosiklet hırsızlığında artışın yaşandığı ise vatandaşlar tarafından belirtildi.

Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu
Adıyaman’da 154 Bin 927 Öğrenci Karne Sevinci Yaşadı
Otomobil İle Motosiklet Çarpıştı: 4 Yaralı
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı