Gölbaşı’nda Jandarma Orman Yangınlarına Karşı Teyakkuzda

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde jandarma ekipleri, yaz mevsimiyle birlikte artan hava sıcaklıklarının orman yangını riskini yükseltmesi üzerine devriye...

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde jandarma ekipleri, yaz mevsimiyle birlikte artan hava sıcaklıklarının orman yangını riskini yükseltmesi üzerine devriye faaliyetlerini artırdı.

Gölbaşı İlçe Jandarma Komutanlığı'na bağlı komando timleri, özellikle kırsal ve ormanlık alanlarda devriye görevlerini yoğunlaştırarak muhtemel yangınlara karşı erken müdahale imkanını güçlendirmeyi hedefliyor.

Jandarma ekipleri aynı zamanda vatandaşları da bilinçlendirme çalışmaları yürütüyor. Piknik alanlarında ateş yakılmaması, cam ve plastik gibi yanıcı materyallerin doğaya bırakılmaması gerektiği konusunda uyarılarda bulunuluyor.

Yetkililer, yürütülen devriye faaliyetlerinin yangınların önlenmesinde büyük önem taşıdığını vurgulayarak, halkın da bu konuda duyarlı davranmasının hayati rol oynadığını belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Ayağını Hububat Elevatörüne Kaptıran Kişi Yaralandı
Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi