Gölbaşı’nda İlaçlama Çalışmaları Devam Ediyor

Adıyaman'ın Gölbaşı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, zararlı böcek ve haşerelere yönelik çalışma başlattı.

Adıyaman'ın Gölbaşı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, zararlı böcek ve haşerelere yönelik çalışma başlattı.

Gölbaşı'nda yağışların durması ile yaz döneminde bitkilerde oluşan zararlı böcek ve haşerelere yönelik zirai ilaçlama faaliyetlerine başlayan Gölbaşı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların rahat bir yaz geçirmesi için çalışıyor.

Sıcak havalarda vatandaşların park ve yeşil alanlarda huzurlu ve sağlıklı bir yaz ayı geçirmelerini sağlamak için yoğun biçimde çalıştıklarını belirten Gölbaşı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri, "Özellikle yaz aylarında rahatsızlık veren haşere ve zararlı böceklerin halkımızın huzurunu bozmasını istemiyoruz. Ekiplerimiz park ve yeşil alanlarda, kamu kurum bahçelerinde yaz boyu zirai ilaçlamalara periyodik olarak devam edecek. Sizlerin sağlığı ve huzuru bizler için her şeyden önce geliyor" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu