Gölbaşı’nda Cumhuriyet Bayramı Kutlandı

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde Cumhuriyetin kuruluşunun 101. yıldönümü nedeniyle Atatürk büstüne çelenk sunumu yapıldı.

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde Cumhuriyetin kuruluşunun 101. yıldönümü nedeniyle Atatürk büstüne çelenk sunumu yapıldı.

Gölbaşı Gazi ilköğretim Okulu bahçesinde bulunan Atatürk büstüne çelenk sunma törenine Kaymakam Tarık Buğra Seyhan, Belediye Başkanı İskender Yıldırım, AK Parti İlçe Başkanı Mahmut Yalçınkaya, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Mehmet Yaman, kurum amirleri, STK temsilcileri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı.

Kaymakam Tarık Buğra Seyhan ile Belediye Başkanı İskender Yıldırım'ın çelenk sunumunun ardından saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından program sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı