Gölbaşı’nda Ana Yol Çalışması Bitti

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde ana yol asfalt çalışması bitirilerek yol trafiğe açıldı.

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde ana yol asfalt çalışması bitirilerek yol trafiğe açıldı.

Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen bakım, onarım ve asfaltlama çalışmaları sonucunda Malatya-Kahramanmaraş istikametinde kullanılmakta olan Gölbaşı ilçe merkezinden sanayi girişine kadar uzanan yaklaşık 2 kilometrelik yol Kaymakam Tarık Buğra Seyhan'n katılımıyla trafiğe açıldı.

Kaymakam Tarık Buğra Seyhan, yaptığı incelemelerin ardından, "Karayolları Genel Müdürlüğü'nün özverili çalışmaları sayesinde kısa süre içinde tamamlanan yol, ilçemizin ulaşımını büyük ölçüde rahatlatacak. Bu projede emeği geçen tüm ekiplere teşekkür ederim" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı