Gölbaşı İlçesinde Suriyeliler Kutlama Yaptı

Suriye'nin başkenti Şam'a muhaliflerin girmesi ve Esed iktidarının sona ermesi nedeniyle Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesindeki Suriyeliler de kutlama yaptı.

Suriye'nin başkenti Şam'a muhaliflerin girmesi ve Esed iktidarının sona ermesi nedeniyle Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesindeki Suriyeliler de kutlama yaptı.

Suriye Milli Ordusu ve muhalif güçlerin Şam'a girmesi ile birlikte Baas rejimi çöktü, Esed ailesinin iktidarı son buldu. Türkiye'deki Suriyeliler ise sevinç gösterileri yaptı. Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesindeki Suriyeliler de ilçe merkezinde kutlama yaptı.

Suriyeliler, ellerinde Türk bayrakları ile Suriye Milli Ordusu'nun bayrakları ile kutlama yaptı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı
Kaymakam Algın, Karaburun’da Aşure Etkinliğine Katıldı
Eve Giren Yılan Yakalanarak Doğaya Bırakıldı