Gölbaşı İlçesinde Polisler Sokak Hayvanları İçin Mama Bıraktı

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, sokak hayvanları için mama ve yem bıraktı.

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, sokak hayvanları için mama ve yem bıraktı.

Gölbaşı İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği ekipleri, birkaç gündür etkili olan kar yağışı ve ardından başlayan don sonrası sokak hayvanlarına yönelik çalışma başlattı. Polis ekipleri, hayvanların soğuk havada karnını doyurabilmesi için yem ve mama bıraktı. Hayvanların karnını doyuran polisler, bu tür etkinliklere durmadan devam edeceklerini vurguladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Ayağını Hububat Elevatörüne Kaptıran Kişi Yaralandı
Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi