Gölbaşı Esnafından Belediyeye Yol Tepkisi

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde Turan Özdemir Caddesi üzerinde iş yerleri bulunan esnaflar, uzun süredir yapılmayan yol nedeniyle mağduriyetlerini dile getirdi.

Esnaflar, cadde üzerinde üç yıldır herhangi bir düzenleme yapılmadığını belirterek yaz aylarında yoğun toz, kış aylarında ise çamur ve çukurlar yüzünden iş yapamaz hale geldiklerini ifade etti.

İlçenin en işlek ve merkezi caddelerinden biri olan Turan Özdemir Caddesi'nin, belediye tarafından kırsal bir yol görünümünden kurtarılamadığını söyleyen esnaflar, "Köy yolları bile buradan daha temiz. Yazın tozdan, kışın çukur ve çamurdan dolayı müşteriler gelmiyor. Bu kadar sorumsuzluk olmaz. Belediyenin artık çözüm bulması gerekiyor" diyerek tepkilerini dile getirdi.

Esnaflar, belediyenin yol sorununa kalıcı bir çözüm üretmesini ve mağduriyetlerinin giderilmesini talep etti.

Yorum Yap
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

GÖLBAŞI Haberleri

Otomobil Elektrik Direğine Çarptı: 5 Yaralı
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığından Toplumsal Barışa Katkı
Kaymakamı Algın, Yıkım Çalışmalarını İnceledi
Adıyaman’da Gölete Giren 2 Çocuk Hayatını Kaybetti
Adıyaman’da Feci Kaza: 3 Ölü, 4 Yaralı