Gölbaşı Belediyesi Araç Filosunu Güçlendiriyor

Adıyaman'ın Gölbaşı Belediyesi vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek için araç filosunu güçlendiriyor.

Adıyaman'ın Gölbaşı Belediyesi vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek için araç filosunu güçlendiriyor.

Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, 1 silindir, 1 çöp arabası, 1 kepçe, 1 vidanjör alarak araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor. Başkan Yıldırım konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Göreve geldiğimiz günden bugüne hayatın her alanında hemşerilerimize, şehrimize hizmet etmeye devam ediyoruz. Şehrimizin gelişimini, kalkınmasını, büyümesini sağlayan projelerin yanında hemşerilerimizin günlük hayatını doğrudan kolaylaştırmak adına çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Üstyapıdan altyapıya, sosyal hizmetlerden kültür sanata, bilişimden itfaiyeye, sağlıktan ulaşıma kadar birçok alanda çalışma gerçekleştirdik. Bu yatırımlarla, ilçemizin değerini daha da artırdık" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu