Enkazdan Çıkan Değerli Eşyalar Emniyete Götürülüyor

Adıyaman'da depremde yıkılan binaların enkazından çıkan değerli eşyalar, polis tarafından tutanak tutularak emniyete götürülüyor.

Adıyaman'da depremde yıkılan binaların enkaz kaldırma çalışmaları devam ediyor. Çalışmalar, polis ve jandarma ekipleri eşliğinde gerçekleştiriliyor. İş makineleriyle kaldırılan molozların arasından çıkan değerli eşyalar, güvenlik güçleri tarafından tutanakla teslim alınıyor. Araçlara yüklenen kasa, para, altın gibi eşyalar İl Emniyet Müdürlüğüne götürülerek muhafaza altına alınıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi