ELAZIĞ’DAKİ DEPREM KAHTA’DA HİSSEDİLDİ

Elazığ 4.9 ile sallandı.

Merkez üssü Elazığ’ın Sivrice ilçesi olan 4.9 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü (KRDAE) Bölgesel Deprem-Tsunami İzleme ve Değerlendirme Merkezi (BDTİM) merkez üssü Elazığ’ın Sivrice ilçesi olan 5.1büyüklüğünde bir deprem olduğunu bildirdi. AFAD ise depremin büyüklüğünün 4.9 olduğunu açıkladı. Saat 10.02’de yaşanan depremde herhangi bir can ve mal kaybının olup olmadığı ise henüz bilinmiyor.

Deprem başta Adıyaman ve Kahta olmak üzere Malatya, Diyarbakır, Şanlıurfa, Gaziantep, Mardin, Tunceli, Bingöl, Erzincan illerinde de hissedildi.

Depremin yaşandığı bölgede saat 10.11’de 3.8 büyüklüğünde bir artçı sarsıntı da yaşandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

KAHTA Haberleri

Kâhta Devlet Hastanesi'ne 4 Yeni Uzman Hekim Kadrosu
Başkan Hallaç’tan Karne Alan Öğrencilere Tebrik Ve Yaz Tatili Mesajı
Kahta Belediye Başkanı Hallaç, Uclg Dünya Kongresi’ne Katıldı
Mobil Sigara Bırakma Polikliniği Umut Oluyor
Başkan Hallaç’tan Babalar Günü Mesajı